wtorek, 26 kwietnia 2011

Union Black 2011

Nowy album reggae hc kapeli Skindred zaskoczył mnie pozytywnie, spodziewałam się tych samych brzmień, jakie były na pozostałych płytach, a jednak! - chłopaki wmieszali (niestety dla mnie) trochę więcej wstawek reggae, ale za to też więcej electro, dnb i hc, co jest wielkim plusem dla nich i z niecierpliwością już oczekuję, kiedy zobaczę chłopaków na dużej scenie w Kostrzynie nad Odrą :). Spodziewam się jednego z najlepszych koncertów w moim życiu, a więc będzie dobra zabawa + same kapele moich klimatów = wielki smile!



Ci, którzy mają zamiar wybrać się na tegoroczny Woodstock, polecam więc nowy album tej kapeli do przesłuchania, serio warto, każdy pewnie znajdzie z tych przeróżnych brzmień coś dla siebie, a za dokładnie 100 dni widzimy się pod dużą sceną ;)

Tym czasem ja wykorzystuję wolne ile się da (bo nie wiem ile mi tego wolnego jeszcze zostało :P) i lecę do miasta Łemków! Trzymajcie się i dobrze spożytkujcie swój wolny czas na tyle, ile się da ;)

B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz