czwartek, 24 marca 2011

"Nigdy w życiu!"

"Kobiety powinny się żenić wyłącznie z kobietami. Jest im o wiele lepiej razem. Oczywiście, jeśli chodzi o seks, mogą dopuszczać raz na jakiś czas mężczyznę. Jeśli chcą. Ja na pewno już nie chcę mieć do czynienia z żadnym facetem. Nigdy w życiu!". Cytat z książki, oczywiście bez obaw ;)

Książka została okrzyknięta polską wersją " Dzienników Bridget Jones". Chociaż tak, jak w recenzji Ludwika Mańczaka, mam wrażenie, że ta książka jednak jest bardziej ambitna, a raczej Judyta - bohaterka opowiadania Grocholi. Powieść trafiła w moje serce, tak, jak reszta książek autorki, dzięki której od niedawna zaczęłam chorobliwie czytać wszystkie serie z jej twórczości.
Na ogół lubię takie "feministyczne" opowiadania, u mnie w mieszkaniu takich książek można znaleźć mnóstwo, niestety, tylko ja czytam takie "badziewia", moi rodzice wolą kryminały albo thrillery medyczne, a mój chłopak z całkiem innej bajki uwielbia czytać przeróżne "ryjące głowę" opowiadania, fantasy, science-fiction, surrealistyczne kryminały, itd... . A więc każdy znajduje coś dla siebie ;)
"Nigdy w życiu" jest świetną książką, która opowiada o realiach w świecie kobiet. Każda z nas może w różny sposób zidentyfikować się z główną postacią. Mnie ta książka przypadła do gustu, dlatego szczerze polecam przeczytać dziewczynom jak i zarówno chłopcom :)

* Sony przedłuży swoje miejsce zamieszkania w serwisie.

Miłego i spokojnego wieczoru!
B.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz